Sıradan Majisyenlik

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan yule
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Her ne kadar isteyen bir kimse havass'ı vefkler, remil, cifir, hadim davetleri, tılsımlar gibi birçok dala ayırsa da ne olursa olsun bu bir büyü sistemidir. Bununla beraber Orta Doğu'yahas bir riyakarlık da söz konusudur. Bulup açacağınız herhangi bir havass kitabı ya da eski el yazmaları birsürü büyü ve büyü formulleri ile doludur. Akla gelen gelmeyen birsürü uygulama ile karşılaşmak mümkündür. Buna karşılık sık sık da " Aman bunları kötü amaçlarla kullanmayın. Aman kendinize helal olmayan bir erkek ve ya kadını ayartmak içinkullanmayın. Bu kötü şeyler yapana geri döner." gibi yazılar vardır. Bu yazılar ve uyarılar zama nzaman ipin ucunu kaçırırlar ve acemi birisinin korkmasına, kendisi ile mücadele etmesine ve sırf bu yüzden bilinçaltında şartlandırma oluşturarak başarısız olmasına bile sebep olabilirler.


Bütün pratik büyü kitaplarının üzerinde " Kur-an bilim dua esmalar" ve ya bunları çağrıştıracak birçok şey yazar ve hepsi de büyüyü ve büyücülüğü reddeder ama içine bakarsınız ki iki kişiyi ayırmak, birini birine aşık etmek, birini oturduğu evden çıkartmak, birisinin işini ve kısmetini bağlamak ya da açmak, evden kaçanı geri döndürmek ve birçok büyü bozma forlumlleri ve akla gelen herşey var.

Hepsinde bir uyarı bulunur. Bunları sadece hakedene yapın. Yoksa kötü bir durum olur.Asla kötülük için yapmayın gibi. Şimdi herkes mantıklı düşünsün.Bunların en iyisi bile olsa hangisi büyü değildir?

Bazı cahil büyücülerinde bir iddiası vardır.Hiç birisi büyücü olmayı kabul etmez." Biz sadece büyü bozarız iyi işler yaparız. " derler. peki o zaman bozulan büyüleri kimler yapıyor. Baksanıza ortada büyücü yok ki.

Evinden kaçan adam geri dönsünmüş. Bu iş iyilik içinmiş şeriatça caizmiş. Bu iş yuva kurtarmak içinmiş. Peki islami açıdan bakalım konuya. Herşeyden evvel senin kurtarılacak bir yuvan yok hanımefendi. Çünkü İslemai boşanma müessesine göre adam evden çıkarken zate nseni boşamış sayılır. İlla ki "boş ol" deyip temi gitmesi gerekiyor eski günlerdeki gibi. Prosedür aynı. Yani adam seni bırakıp gittiğinde zaten evliliğin filan yok demektir. Sen aslında başkası ile evlenmek üzere olan bir adamı baştan çıkartıp, getirtme büyüsü yaptırıyorsun ve bir adamı başkasından ayırma büyüsü istiyorsun. Bu bu kadar net ve açık.

Adamın eski karısı bu işin caiz olduğunu bu işin iyi olduğunu ve büyü olmadığını söylüyor fakat kendisi adamın yeni evlenmek istediği kadının yerinde olunca " eski karısı büyü yaptırdı." diyor.

Demek ki bizim yararımıza ve bizim bakış açımıza göre olursa iyi oluyor ve büyü değil dua oluyor. Ama aynı şeyi karşı taraf yaparsa o zaman büyü oluyor. Cehennemlik bişey...

Sonuç olarak siz ister iyi olduğuna inanın ister kötü olduğuna inanın hiç fark etmeksizin yapılan iş büyüdür. Başka bir tarifi var mı acaba?

Burada anlatmaya calıştığımız şey büyüye karşı olduğumuz değil riyakarlığı ters bulduğumuzdur.

Mesela iş açmak ticarette başarı kısmet açmak. Bunlar ilk bakışta iyi şeyler olarak görülüyor. Peki şurasını düşündünüz mü hiç ya o iş ve ticaretteki başarısını açtığınız kişinin ticari rakibi olan ve zarara girip bu yüzden işini kaybeden ve ya bir sürü iş kaçıran adama bir sorun bakalım bü büyü iyi mi kötü mü ?

Kısaca HÜR İRADEYİ ETKİLEYEN HERŞEY BÜYÜDÜR.

:hurray: :hurray: :hurray:
 
çok doğru fakat merak ettiğim bir şey var iradeye etki edilerek nasıl olumlu bir şey yapılabilir pozitif bir büyü yoksa o zaman büyücü olmanın da manası yok
 
Her şey zıddıyla kaimdir.

Büyü de kendi içersinde zıtları barındırır.

İslam da bu iki kutuptan biri haram, digeri ehlinin elinde caizdir.

Detayları avamı yani bizi bağlamaz.
 
Her şey zıddıyla kaimdir.

Büyü de kendi içersinde zıtları barındırır.

İslam da bu iki kutuptan biri haram, digeri ehlinin elinde caizdir.

Detayları avamı yani bizi bağlamaz.
AMA BEN ANLAMIYORUM ZITTI NE ŞUNUN YA BİLEN KİMSE KALMADI MI FORUMDA İYİ OLAN YANI NE NASIL İYİ BİR ŞEY YAPILABİLİR İNSAN İRADESİNİ ETKİLEYEREK
 
AMA BEN ANLAMIYORUM ZITTI NE ŞUNUN YA BİLEN KİMSE KALMADI MI FORUMDA İYİ OLAN YANI NE NASIL İYİ BİR ŞEY YAPILABİLİR İNSAN İRADESİNİ ETKİLEYEREK

Caiz olabilen kısmı için konuşuyorum.

Teşhisi doktor koyar tabi hastayı gördükten sonra.
Bu öyle bir teşhistir ki madde alemine baglı manevi aleme açılan çift yönlü muayene içerir. Yine de madde alemine bağlılık esas alınır. Çünkü asıl yurdumuz burasıdır. Hastanın beyanları da önemlidir. Doktor her şeye her zaman müdahil olmamayı tercih eder. Bazen bilse de gerçekleri susar. Eşref i mahluk olan insanın agzından çıkanlar daima önemlidir. Kader planına müdahale ederiz knuştuklarımızla ama kimse bunun bilincinde degil. Her neyse gerekli görülürse tedaviye başlanır. Bazen umulan olmayabilir. Bu Allah ın dilemesiyledir. O kişi maruz kaldığı büyüyle vs. hastalık her neyse ömrünün sonuna kadar bir imtihan içersindeyse düzelmeyecektir. Buradan anlarız ki şifayı verende alan da yine Allah, doktora tapılmaz.

Hastalıklara misafir gözüyle bakmalıyız, büyülere, musallatlara... Bu demek degil ki kanka olalım yani sabredelim diyorm.

Allah en dogrusunu bilir.
Benim ilmim bu kadarla iktifa ediyor. Doktor değilim. Dış kapının dış mandalıyım.
Ne anladıysan seninde bu işten payın şimdilik o kadardır.
 
Geri
Üst