Bilgisi olanlar bakabilir mi varlığın yataktan düşürmesi hakkında

Karabasan dediğimiz şey bir karma sonucu veya ilahi düzlemden kovulma alameti değildir. Tam tersine ilahi düzleme geri dönme alametidir.

Laf lafı açsın diye konuya başka bir yerden bakacağım.

Öncelikle tekamül odaklı yaşıyorsak , mikrodan makroya başımıza gelen herşeyi karmaya yorabiliriz, yormalıyız da. Karma, dengeye geliştir.

Yağmur yağarken yanımıza şemsiye almadan bakkala gitmek bile karma yaratır. Yolda ıslanırız ve 1. dereceden zahiri tedbirsizliğimizin ilk karmik bedelini ıslanarak huzursuz olmak şeklinde deneyimleriz. Giriş seviyesi karma felsefesi burada başlar.

Biz karmayı genellikle etme-bulma'da zaman aşımı söz konusu olan, yani etki-ve-tepki süresindeki gecikmelerin artık algı ve beklenti menzilinin dışına çıktığı hadiseleri birbirine bağlamak için kullanıyoruz. Kullanmalıyız da. "Onla onun ne alakası var" dememeliyiz. "O ne zamandı bu ne zaman" dememeliyiz. Karmanın gecikmesi bile belli yan amellerin sürekliliği dolayısı iledir çünkü. Bazen erteleye erteleye bir karma azar azar da eksilerek senin için yük olmaktan da çıkabilir.

Karabasanı karma ile ilişkilendirmem bu yüzdendi. Çünkü süreklilik var ve beden bir noktada seni gerçeğe çekmeke geri kalıyor.
 
Laf lafı açsın diye konuya başka bir yerden bakacağım.

Öncelikle tekamül odaklı yaşıyorsak , mikrodan makroya başımıza gelen herşeyi karmaya yorabiliriz, yormalıyız da. Karma, dengeye geliştir.

Yağmur yağarken yanımıza şemsiye almadan bakkala gitmek bile karma yaratır. Yolda ıslanırız ve 1. dereceden zahiri tedbirsizliğimizin ilk karmik bedelini ıslanarak huzursuz olmak şeklinde deneyimleriz. Giriş seviyesi karma felsefesi burada başlar.

Biz karmayı genellikle etme-bulma'da zaman aşımı söz konusu olan, yani etki-ve-tepki süresindeki gecikmelerin artık algı ve beklenti menzilinin dışına çıktığı hadiseleri birbirine bağlamak için kullanıyoruz. Kullanmalıyız da. "Onla onun ne alakası var" dememeliyiz. "O ne zamandı bu ne zaman" dememeliyiz. Karmanın gecikmesi bile belli yan amellerin sürekliliği dolayısı iledir çünkü. Bazen erteleye erteleye bir karma azar azar da eksilerek senin için yük olmaktan da çıkabilir.

Karabasanı karma ile ilişkilendirmem bu yüzdendi. Çünkü süreklilik var ve beden bir noktada seni gerçeğe çekmeke geri kalıyor.
Eğer “şemsiye-yağmur” metaforunuzdan yola çıkarak karabasanın bir karma olarak düşünürsek o zamab “üçüncü göz-karabasan” ilişkisini kurmamız gerekir. Kişinin 3.gözü açıktır bu yüzden karabasan yaşıyordur. Lakin “Üstünüze şeytanları salarız.” demek yanlış bir ifade olur.
 
Deneyimlediğimiz tüm paranormal olaylar, esasında eş zamanlı ve çok katmanlı hikmetlere aynı anda sahiptirler.
Yaşadığımız bir olayın bize ne anlatmak istediğini başta kapasitemiz ve kapasitemizin ne kadarının farkında olduğumuz belirleyecektir.

Yani evrende tezatlık aslında yoktur. Herşer birşeyin ya önü, ya arkası, ya sebebi, ya sonucu, ya ispatı, ya antisi, ya katalizürü, ya zıttı ya eş anlamlısı, ya da başka manidar bir türevidir. Ama herşer birşeylerin bir şeyidir.

İlimleri birbirine eşya bağlar. Eşya aşlında adildir. Elektromanyetizma da eşyaya dahildi. Enerji de eşyaya dahildir.
 
Karabasan sırasında uğultu,sinyal ve çınlama seslerine benzer sesleri karabasan yaşayan birçok kişi duyar. O alemin bir fizik kuralı gibidir bu. Kaçıncı defa yaşıyorsunuz bu karabasan durumunu? Ve daha önce küçüklüğünüzde veya karabasan dışında yaşadığınız paranormal olaylar oldu mu?
 
Karabasan sırasında uğultu,sinyal ve çınlama seslerine benzer sesleri karabasan yaşayan birçok kişi duyar. O alemin bir fizik kuralı gibidir bu. Kaçıncı defa yaşıyorsunuz bu karabasan durumunu? Ve daha önce küçüklüğünüzde veya karabasan dışında yaşadığınız paranormal olaylar oldu mu?
Bir senedir aralıksız yaşıyorum sayısı belirsiz
 
Geri
Üst